Storno podmínky – 5-denní storno podmínky

V případě odstoupení od smlouvy/zrušení pobytu Vám budou účtovány storno poplatky. Poplatky za zrušení rezervace činí 100% celkových nákladů při zrušení 5 dní a méně před příjezdem.

Pokud se k pobytu nedostavíte do 24 hodin od smluvního data příjezdu bez udání bližších údajů, bude Vaše rezervace dána do statusu „No Show“. Náklady se v takovém případě pohybují na 100 % celkových nákladů za pobyt.

Zrušení rezervace je nutné zaslat písemně na naši emailovou adresu: info@residencelipno.cz nebo na adresu Residence Lipno, 382 78 Lipno nad Vltavou 880.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB
společnosti Lipno Business, s.r.o.

IČ: 09705571
se sídlem: č.p. 59, 382 78 Lipno nad Vltavou
zapsána u Krajského soudu v Českých Budějovicích sp.zn. C 30466

jako Ubytovatel  (dále také jako „Lipno Business“ nebo „Ubytovatel“), tímto dle § 1751. zák. č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vydává Všeobecné obchodní podmínky ubytování a služeb (dále také jako „VOP“).

Předmětem těchto VOP je úprava podmínek (práv a povinností) realizace ubytování (přechodného nájmu) a souvisejících služeb poskytovaných ubytovatelem (jak je tento pojem definován níže). VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání mezi Ubytovatelem a dále uvedeným ubytovaným.

Potvrzením nabídky Lipno Business, s.r.o., resp. rezervace (dále také jako „rezervace“), ubytovaný přijímá následující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.

Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy

Ubytovatel tímto prohlašuje, že veškeré učiněné rezervace jsou z právního hlediska závazné. Právo na odstoupení od smlouvy (rezervace) v době uplynutí 14 dní je pro ujednání uzavřená s Ubytovatelem neuplatnitelné.

  1. Uplatnění

1.1. Tyto VOP jsou platné pro všechny nabídky, rezervace a smlouvy vztahující se na objekt užívání a veškerá jiná zařízení provozovaná nebo spravovaná Lipno Business, s.r.o.

1.2. V těchto VOP se dále označuje pojmem „ubytovaný“ osoba, která si sjedná dohodu o ubytování a poskytnutí všech souvisejících služeb. Pojem „uživatel“ (v následujícím odstavci také nazýván „host“) označuje ubytovaného a jím uvedené osoby, které prostor ubytování a jiná zařízení užívají.

1.3. Tyto VOP nahrazují veškeré předešlé podmínky, žádosti, či jakákoliv jednostranná prohlášení apod. Ubytovatel tímto odmítá platnost jakýchkoliv jiných obchodních podmínek, které jsou v rozporu s těmito VOP.

1.4. Tyto jiné obchodní podmínky, které nejsou součástí těchto VOP nebo jsou s nimi v rozporu, jsou platné pouze, pokud byly výslovně předem písemně ujednány.

  • Rezervace a uzavření smlouvy

2.1. Využívat služby Ubytovatele mohou osoby mladší 15 let, a to v doprovodu osoby starší 18 let. Osoby ve věku 15-18 let pak se souhlasem svého zákonného zástupce.

2.2. Ubytovatel si vyhrazuje právo odmítnout něčím specifické rezervace, zvláště pak ty skupinové (tj. více než 12 osob), bez udání důvodu nebo jim nastavit předem zvláštní podmínky odsouhlasené ubytovaným; do doby odsouhlasení takových zvláštních podmínek není přijetí rezervace Ubytovatelem závazné.

2.3. Po přijetí poptávky ubytování (tj. přechodného nájmu) a následné akceptaci námi vypracované nabídky Vám Lipno Business, s.r.o. zašle během 14 dnů potvrzení, stejně jako účet k zaplacení. Správnost zaslaných podkladů musí být ihned po přijetí zkontrolována ubytovaným. Případné nesrovnalosti musí ubytovaný sdělit bezprostředně Ubytovateli.

2.4. Pokud do 14 dnů neobdržíte potvrzení s fakturou, obraťte se bezodkladně na rezervační oddělení, neboť v takovém případě nemáte právo nárokovat dané ubytování.

2.5. Smlouva mezi Vámi a Residencí Lipno vstoupí v platnost a účinnost v momentě, kdy Vám Residence Lipno danou rezervaci potvrdí (tj. tím dojde k akceptaci návrhu na uzavření smlouvy). Údaje, které jsou uvedeny v rezervaci jsou závazné. Smlouva se uzavírá jako smlouva o ubytování ve smyslu § 2326 občanského zákoníku; tyto VOP mají přednost před obecnou úpravou občanského zákoníku.

2.6. Smlouva se vztahuje pouze na ubytování, tj. přechodný nájem zařízení ke strávení volného času. Jedná se tedy o smlouvu s omezeným trváním na dohodnutou dobu určitou.

  • Změny ve smlouvě

3.1. Pokud po vzniku smlouvy je nutné provést z vaší strany změny v rezervaci, není Ubytovatel povinen tyto požadavky akceptovat. Ubytovatel může po vlastním uvážení rozhodnout, zda a do jaké míry budou změny přijaty – viz článek 14.4 VOP.

3.2. Budete-li chtít od smlouvy po jejím uzavření odstoupit, platí storno podmínky popsané v článku 14.

  • Dodržení smluvních podmínek

4.1 Ubytovaným ani uživatelům není dovoleno přenechávat objekt jiným osobám než těm, které jsou uvedeny ve smlouvě, pakliže nebylo smluveno písemně s Lipno Business, s.r.o. jinak.

4.2. Ubytovaný je zavázán uvést všechna jména uživatelů na formuláři.

4.3. Až do začátku ubytování můžete požadovat, aby do smlouvy vstoupila třetí osoba.

  • Cena ubytování

5.1. Ubytovaný (resp. uživatel) se zavazuje uhradit Ubytovateli smluvní částku, která je uvedena na potvrzení.

5.2. Slevy a jiné speciální nabídky nemohou být uplatněny zpětně po učinění rezervace a musí být tedy učiněny nejpozději současně s rezervací, jinak není Ubytovatel povinen takové slevy či speciální nabídky přijmout.

5.3. Pokud není uvedeno jinak, rozumí se, že cena je včetně zákonem dané daně z přidané hodnoty.

5.4. Odpovídající rezervační kódy musí být uvedeny přímo při rezervaci, a to buď telefonicky, či písemně po internetu.

5.5. Zvýší-li se po uzavření smlouvy, či před příjezdem DPH či jiné poplatky (místní poplatky) na základě zákonných předpisů, zvýší se o stejnou částku celková cena rezervace.

  • Přijaté náklady

6.1. Kromě ceny ubytování jsou k úhradě místní poplatky, popřípadě jiné taxy, jak jsou tyto uvedeny v rezervačním systému a přijaty ubytovaným v rámci rezervace.

6.2. Místní poplatek je stanoven danou obcí, pod kterou Residence Lipno spadá. Ubytovaný je povinen poplatek určený obci uhradit Ubytovateli.

  • Platba

7.1. Celková částka za ubytování dle potvrzení musí být uhrazena nejpozději 60, 30 nebo 7 dní před příjezdem, dle aktuálních storno podmínek Vaší rezervace.

7.2. V případě rezervace za tzv. nevratnou cenu, je nutné uhradit celkovou částku do 2 dnů po obdržení potvrzení rezervace.

7.3.  Nezaplatíte-li částku do data splatnosti, jedná se o prodlení v platbě. V takovém případě Vám Ubytovatel nabídne možnost uhradit částku do 4 dnů. Pokud ani tak neučiníte, vyhrazuje si Ubytovatel právo na ukončení smlouvy, a to s okamžitou platností. V takovém případě však ručíte za škody, které v důsledku toho Ubytovatel utrpěl nebo utrpí. V případě možných storno nákladů je odkazováno na článek 14 v těchto podmínkách.

7.4. Ubytovatel má pokaždé právo z jakéhokoli důvodu požadovat náhradu z ušlých zisků.

  • Příjezd a odjezd

8.1. Nástup do prostoru ubytování je zpřístupněn od 15:00 hod v kalendářní den sjednaného příjezdu. V den odjezdu je nutné prostor opustit do 10:00; pozdní odhlášení je možné po dohodě s Ubytovatelem a za poplatek. Ubytovatel může poskytnout ubytování pouze hostovi, který se prokáže platným cestovním pasem, občanským průkazem nebo jiným dokladem totožnosti.

8.2. Pokud host opustí prostor ubytování dříve, než vyprší doba původně sjednaného ubytování, která je uvedena na potvrzení rezervace, nemá host žádné právo na vrácení podílu z částky za ubytování a jiné náklady.

  • Pořádek

9.1. Všichni hosté jsou zavázáni dodržovat domovní pravidla stanovená Ubytovatelem, která jsou k nalezení v Provozním řádu na vyžádání či na veřejných místech určených Ubytovatelem. Provozní řád si můžete rovněž vyžádat na recepci. Provedením rezervace potvrzujete Vaše srozumění s tímto řádem a dále závazek stanovený řád dodržovat.

9.2. Na základě veřejných předpisů jsou hosté povinni se na vyžádání prokázat dokladem totožnosti. Pokud host nemůže předložit žádný platný doklad totožnosti, je Ubytovatel oprávněn odmítnout takovému hostovi poskytnout ubytování.

9.3. Každý objekt může být obýván pouze takovým počtem osob, pro který je určen.

9.4. Ubytovatel si vyhrazuje právo na změnu funkce a otevíracích dob zařízení a ubytovaný není v takovém případě oprávněn požadovat slevu z dohodnuté rezervace. Za účelem nutných oprav umožní hosté provedení těchto drobných prací na objektu a jiných zařízení.

9.5. Ubytovaný musí objekt ubytování předat ubytovateli nazpět uklizený a čistý (tzn. umyté nádobí, poklizená kuchyně a lednice a vynesený odpad).

9.6. Při jednání proti těmto VOP a Provozním řádu či pokynům personálu, je Ubytovatel oprávněn ubytovaného a ostatní uživatele bezodkladně vykázat z ubytování.

9.7. Porušení pravidel uvedených v těchto VOP, porušení pravidel uvedených v Provozním řádu a/nebo neuposlechnutí pokynů zaměstnanců zakládá právo Ubytovatele na okamžité ukončení smlouvy o ubytování. Tímto Ubytovateli nezaniká právo na Cenu za ubytování v plné výši, nebo, v případě dalšího ubytování, snížené o částku získanou za jiné využití nevyužitého prostoru.

9.8. Pokud bude mít vedení Lipno Business, s. r.o. důvodné podezření, že ubytovaný využívá prostor k ubytování v rozporu s právem a veřejným pořádkem, je vedení Lipno Business, s.r.o. oprávněno sjednat si vstup do prostoru ubytování.

  1. Domácí mazlíčci

10.1. V závislosti na daném objektu ubytování může Ubytovatel umožnit ubytovanému či uživateli pobyt s domácím zvířetem, maximálně však se dvěma domácími zvířaty. Pokud si s sebou chcete vzít svoje domácí zvíře, je nutné to ohlásit již při rezervaci. V takovém případě Vám je Ubytovatelem účtován poplatek za zvíře.

10.2. Zvíře by mělo mít svůj pelíšek (postel, košík atp.), přičemž je nutné zajistit ochranu proti blechám (kapky, pilulky, obojek).

10.3. Zvířata, která jsou v kleci, nepodléhají poplatku za zvíře. I tak musí být při rezervaci nahlášená.

10.4. Návštěva se zvířaty není možná.

10.5. Pro transport zvířat do jiných zemí EU platí povinnost dokladu po evropském vzoru (od 3. 7. 2004). Zvířata musí být očkována proti vzteklině a být identifikovatelná na základě čipu či „tetování“. Vy sami jste zodpovědní za správnost dokladů, které mohou být požadovány k předložení na cílovém místě.

  1. Užívání prostoru a inventář

11.1. Ubytovaný nebo uživatel a ti, kteří jej doprovázejí, jsou osobně zodpovědní za dodržování pořádku ze své strany a jeho spolucestovatelů v okolí prostor a zařízení Lipno Business, s.r.o. a za příslušný inventář. Veškeré vnitřní prostory jsou nekuřácké.

11.2. Ubytovaný zodpovídá za rozbití, ztrátu a jiná poškození složek inventárního seznamu a objektu ubytování, nebude-li možné dokázat, že škoda byla způsobena někým jiným než ubytovaným či uživatelem. Škody, za které odpovídá ubytovaný, musí být nahlášeny Ubytovateli a být nahrazeny přímo na místě.

  1. Kauce

12.1. Ubytovatel může na začátku požadovat kauci na ubytování. Kauce je až do částky 5 000 Kč za objekt, a za jistých okolností (např. rezervace skupinou) může být i navýšena po odsouhlasení ubytovaným; do doby odsouhlasení zvýšené kauce není přijetí rezervace Ubytovatele závazné.

12.2. Kauce slouží jako záruka v případě škod a jiných nákladů v širokém slova smyslu, které mohou vzniknout při nedodržení závazků ubytovaným a hosty.

12.3. Neuhradí-li ubytovaný  kauci, je Ubytovatel oprávněn zamezit vstupu do objektu ubytování.

12.4. Dojde-li k prodlevě v uhrazení kauce, je Ubytovatel oprávněn vypovědět smlouvu s okamžitou platností.

12.5. Kauce či případná zbylá částka bude po odečtu za škody na inventáři, objektu ubytování či jiných nákladů vrácena zpět ubytovanému, nebo uživateli. Případné další nároky na uhrazení přesahující částky za škodu nezanikají s tímto vrácením kauce.

12.6. Lipno Business, s.r.o. si vyhrazuje právo vrátit kauci do 48 hodin po odjezdu ubytovaného.

  1. Internet

13.1. Ubytovatel disponuje internetovým připojením, které je rovněž volně přístupné hostům.

13.2. Ubytovatel neposkytuje ubytovanému pro využívání internetu nutné technické a programové vybavení. Ubytovaný si musí potřebné technické a programové vybavení přinést s sebou. Ubytovaný je odpovědný za nastavení, připojení jiných zařízení, stejně jako za bezpečnostní opatření počítače, případně operačního systému. Zvláště pak mu náleží zabezpečit počítač aktuálními antivirovými programy či firewallem.

13.3. Ubytovatel není odpovědný za jakékoliv škody na majetku spojené s nedbalým zacházením či jinými poruchami v síti.

13.4. Ubytovaný/uživatel se musí chovat při využívání internetu tak, jak se od zodpovědného a uvědomělého uživatele internetu očekává; měli byste se držet zákonných ustanovení týkajících se využívání internetu. Dbát se přitom musí na autorská práva, kdy by mohla být poškozena třetí strana či dobré mravy. Ubytovaný si musí být vědom, že užívání výměnných burz k nelegálnímu stahování hudby a filmů může být trestné a může po Vás být požadovaná náhrada škody vzniklá majiteli tohoto druhu vlastnictví. Ubytovatel toto uvádí pouze jako příklad možného porušení práva.

13.5. Při zjištění či podezření na protiprávní jednání nebo jiné zneužívání přístupu na internet je Ubytovatel oprávněn odepřít další přístup na síť bez předchozího upozornění.

13.6. Ubytovaný odpovídá za všechna případná protiprávní jednání spojená s užíváním internetu. Bude-li poškozený nárokovat škody na Ubytovateli, které způsobil ubytovaný či uživatel, musí ubytovaný nahradit Ubytovateli vzniklé škody.

  1. Náklady na storno (storno podmínky)

14.1 Pobyt bez nákladu na storno lze provést do 30 dní před příjezdem. Výjimkou je tzv. nevratná cena – viz bod 14.3

14.2 V případě odstoupení od smlouvy/zrušení ubytování Vám budou účtovány storno poplatky. Poplatky za zrušení rezervace činí 100 % celkových nákladů (výše za poskytnuté služby přijaté v rámci rezervace).

14.3 V případě odstoupení od smlouvy/zrušení ubytování za tzv. nevratnou cenu, je storno poplatek 100 % celkových nákladů kdykoliv po vytvoření rezervace.

14.4 Svoje ubytování můžete kdykoliv i přesunout na pozdější termín. Po dobu platnosti 0% storno poplatku tak můžete učinit kdykoliv a zdarma. V době platnosti 100% storno poplatku, tak můžete učinit pouze za souhlasu recepce Residence Lipno a v určitých obdobích pouze při předložení důvodu nemožnosti uskutečnit ubytování v původním termínu. I tato změna je zdarma. Residence Lipno může tuto změnu na poslední chvíli odmítnout bez udání důvodu.

14.5 Pokud se k ubytování nedostavíte do 24 hodin od smluvního data příjezdu bez udání bližších údajů, bude Vaše rezervace dána do statusu „No Show“.

14.6 Náklady se v takovém případě pohybují na 100 % celkových nákladů za ubytování.

14.7.Zrušení rezervace je nutné zaslat písemně na naši emailovou adresu: info@www.lipnoinfopoint.cz nebo na adresu Lipno Info Point, Lipno nad Vltavou 124, 382 78 Lipno nad Vltavou.

  1. Vnější okolnosti a vyšší oc

15.1. Pokud by Ubytovatel nebyl schopný vlivem okolností přechodně nebo trvale plnit smluvně ujednané závazky, může Vám Ubytovatel umožnit náhradní variantu (jiný objekt k ubytování, jiný termín) v průběhu 14 dnů od zjištění nemožnosti splnit smluvní ujednání.

15.2. Tzv. „Vyšší moc“ pak vzniká na straně Ubytovatele, když úplnému či částečnému plnění smluvního ujednání zabraňují okolnosti, které nejsou v moci Ubytovatele. Do těch spadají válečná nebezpečí, stávky, blokády, požáry, záplavy či jakékoliv jiné přírodní katastrofy a jiná nebezpečí a události či pandemie viru či jiného veřejného zdravotního rizika / nemoci totožného či obdobného jako je COVID-19 (včetně jakékoliv další její vlny nebo mutace).

15.3. Jste oprávněni tuto náhradní variantu odmítnout, musíte tak však učinit v průběhu 14 dnů od obdržení náhradní nabídky. V takovém případě má Ubytovatel právo smlouvu ukončit s okamžitou platností. Tímto Vám pak vzniká nárok na prominutí uhradit smluvenou částku, či vyplacení již uhrazené částky za ubytování. Tímto však není Ubytovatel zavázán uhradit částku za případnou náhradu jiné škody na straně ubytovaného způsobené neuskutečněním pobytu.

  1. Výpověď
  1. Ubytovatel má vždy právo smlouvu vypovědět s okamžitou platností, a to v případě, kdy nejsou správně nebo jsou neúplně uvedeny osobní údaje o ubytovaném či uživateli, a pokud tato data přes vyžádání nejsou do stanoveného data daná k dispozici. V takovém případě má Ubytovatel nárok na náhradu škody, která dřívějším vypovězením smlouvy vzniká.
  1. Odpovědnost

17.1. Ubytovatel nepřebírá žádnou odpovědnost za krádeže (ani odcizení z uzamčených prostor obytného prostoru), ztrátu nebo škodu na předmětech či osobách, které vzniknou během nebo v důsledku pobytu v zařízení Residence Lipno než tu, která vyplývá z platných právních předpisů (§ 2946 Občanského zákoníku). Uživatelé jsou povinni uložit své věci na vyhrazená místa, která určil Ubytovatel.

17.2. Ubytovatel není pořadatel zájezdu (dle §2521 Občanského zákoníku), nepřebírá tak žádnou odpovědnost za škody (nemajetkovou újmu), které vznikají v důsledku ztráty prožitku či spokojenosti z dovolené nebo při podstatném zkrácení dovolené a náhrada veškerých dalších následných škod je vyloučena. Ubytovatel nepřebírá dále ze zásady žádnou odpovědnost za nárokování náhrady škody, která podléhá pojištění.

17.3. Ubytovatel neodpovídá za nedostatky ve službách, které byly způsobeny třetí stranou.

17.4. Ručení za materiální škody je omezeno pouze do maximální výše, která vyplývá z platných právních předpisů (§ 2948 Občanského zákoníku).

17.5. Vy odpovídáte za veškeré ztráty a škody na prostoru ubytování nebo majetku Ubytovatele, které byly způsobeny během užívání Vámi či uživatelem, bez ohledu na to, zda to bylo způsobeno jako důsledek Vašeho jednání či jednání třetí strany, která se s Vaším svolením pohybuje v prostorách zařízení Lipno Business, s.r.o.

17.6. Vy zprošťujete Ubytovatele všech požadavků v případě škody způsobené třetí straně, které plynou z jednání nebo opomenutí způsobené Vámi, jiným uživatelem, Vaším spolubydlícím nebo třetí osobou pohybující se v prostorách Lipno Business, s.r.o. na Vaše povolení.

17.7. Odpovědnost za veškeré mimosmluvní nároky na náhradu škody jsou vyloučeny.

17.8. Ubytovatel neodpovídá za případný hluk způsobený třetí osobou či ostatními hosty.

17.9. Jmenovaná omezení odpovědnosti neplatí pro škody způsobené ohrožením na životě a zdraví a zanedbáním závazků a povinností, které vyplývají z povinnosti Ubytovatele, či někým z jeho reprezentantů.

  1. Reklamace

18.1. Přes všechna úsilí ze strany ubytovatele se může stát, že budete mít oprávněnou stížnost ve vztahu k Vašemu pobytu. Tuto reklamaci musíte v první řadě oznámit přímo na recepci Lipno Business, s.r.o. Nebude-li Vaše stížnost vyslyšena k Vaší spokojenosti, máte možnost nejpozději 1 měsíc po odjezdu stížnost písemně zaslat na: Lipno Info Point, Lipno nad Vltavou 124, 382 78 Lipno nad Vltavou; info@www.lipnoinfopoint.cz. Vaše stížnost bude zpracována s maximální pozorností. Všechny smluvní nároky jsou promlčeny po dvou letech a nebude na ně nadále brán zřetel.

18.2. Pokud Vám nedokáže pomoci ani náš klientský servis, máte možnost předložit Vaši žádost České obchodní inspekci.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. 
Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz

Vydáním těchto Všeobecných obchodních podmínek ztrácejí svou platnost všechny předcházející publikace.

Na základě novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, přibyla povinnost informovat o „subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný“. Taková informace má být spotřebiteli sdělena jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem a má zahrnovat rovněž internetovou adresu takového subjektu. Zákon výslovně uvádí, že provozuje-li podnikatel internetové stránky, má být informace uvedena i na těchto stránkách, a pokud podnikatel v rámci uzavření smlouvy odkazuje na své obchodní podmínky, musí být informace obsažena i zde.

V souladu s ustanovením § 1837 písmena j) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, hostovi jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

  1. GDPR
  1. Ubytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. K tomu se konstatuje, že ubytovaným podle ustanovení občanského zákoníku může být pouze člověk (fyzická osoba), v tomto ubytovacím řádu mimo jiné označovaný jako host.
    1. Ubytovatel zpracovává osobní údaje (získané od hosty, anebo osoby, která v jeho prospěch sjednala smlouvu o ubytování):
    1. hosta, nezbytné pro splnění smlouvy o ubytování a případně rezervace (předsmluvní jednání), a to (i) jméno, (ii) příjmení, (iii) email, (iv) telefon, (v) termín pobytu, (vi) speciální požadavky, (vii) narozeniny, (viii) preference, (ix) adresa;
    1. hosta, nezbytné pro poskytnutí služeb spojených s ubytováním, a to citlivé osobní údaje: (i) dietní požadavky, a (ii) alergie v případě poskytování stravy jako služby spojené s ubytování; běžné osobní údaje: (iii) SPZ vozidla, anebo vozidel v případě poskytování parkování jako služby spojené s ubytováním; a (iv) IP adresy; (v) přehled zkonzumovaných služeb v rámci pokojového servisu a v restauraci, pokud jsou svázány s pokojem; a (vi) datový provoz v případě poskytování připojení k internetu jako služby spojené s ubytováním;
    1. hosta, nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na ubytovatele vztahu, a to povinností k evidenci hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, a to: (i) jméno, (ii) příjmení, (iii) datum narození, (iv) státní příslušnost, (v) číslo cestovního dokladu, (vi) číslo víza, a (vii) adresu trvalého pobytu v zahraničí.
    1. získané od hosta, a to v oprávněném zájmu poskytování dalších služeb ubytovatele souvisejících se smlouvou u ubytování, popřípadě jeho pobytem v hotelu, a to (i) jméno, (ii) příjmení, (iii) email, (iv) telefon, (v) termín pobytu, (vi) speciální požadavky, (vii) narozeniny, (viii) preference.
    1. Osobní údaje hostů ubytovatel zpracovává:
  • automatizovaně prostřednictvím software pro řízení svého podnikání, rezervačních systémů hotelu; a
  • manuálně prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců.
    • Osoby, kterým mohou být ubytovatelem osobní údaje hostů předány, anebo zpřístupněny jsou:
  • Cizinecká policie České republiky při plnění povinností podle ustanovení zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů;
  • Statutární město Brno při plnění povinností podle ustanovení zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích.
    • Osobní údaje bude ubytovatel zpracovávat po dobu (i) pěti (5) let v případě, že jsou významné pro plnění povinností uložených zákonem o účetnictví, anebo jinými předpisy na poli správy a vedení účetních záznamů; (ii) po dobu třech (3) let po skončení smlouvy o ubytování v případě údajů rozhodných pro plnění na smlouvu o ubytování; a (iii) po dobu deseti (10) let v případě údajů rozhodných pro plnění na odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku porušení smlouvy o ubytování, zejména pro škodu způsobenou na věcech do hotelu vnesených, anebo v hotelu uložených. Uvedené doby zpracování mohou být transformovány v doby delší v případě kdy budou osobní údaje nezbytně nutné pro výkon některého práva správce, anebo rozhodné pro řízení vedené některým orgánem státní správy, anebo soudem.
    • Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných ubytovatelem, a opravu osobních údajů zpracovávaných ubytovatelem. Host má právo na výmaz, anebo omezení zpracování, svých osobních údajů pouze v případě, že jsou zpracovávány výlučně na základě jeho souhlasu a není tu jiného právního důvodu pro jejich zpracování. Host má právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů.
    • Host má dále právo získat od ubytovatele osobní údaje, které se hosta týkají, a které host ubytovateli poskytnul. Ubytovatel na základě žádosti hosta poskytne hostovi údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.
    • Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (uoou.cz).
    • Kontaktní údaje ve věcech zpracování osobních údajů: Lipno Info Point Lipno nad Vltavou 129, 38278 Lipno nad Vltavou, info@www.lipnoinfopoint.cz 
  • Provozní řád
  • Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory a využívat služby s ubytováním spojené.
    • Při nástupu do ubytování obdrží host klíč, resp. magnetickou či čipovou kartu, od pokoje i od brány, pokud je to potřeba (dále společně jen „klíče“). Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné části smlouvy o ubytování, sjednané mezi hostem a ubytovatelem. Případné sankce za ztrátu, zničení, poškození jakož i zpřístupnění klíčů dle předchozí věty jsou upraveny v ubytovací smlouvě.
    • Host je povinen:
    • seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej;
    • uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku;
    • řádně užívat prostory určení k ubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování;
    • zajistit dodržování čistoty v prostorách určených k ubytování;
    • chránit vybavení zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození;
    • bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v prostorách hotelu/penzionu způsobil(y);
    • v době od 22:00 hod. do 07:00 hod. se chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby užívající hotel a jeho okolí nadměrným hlukem;
    • při odchodu z pokoje uzavřít v pokoji vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti hosta neužívají, a uzavřít okna;
    • při odchodu z hotelu odevzdat klíč od pokoje na recepci.
    • Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
    • provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
    • odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování;
    • používat v prostorách určených k ubytování vlastní spotřebiče vyjma malých spotřebičů používaných hostem pro osobní hygienu, běžnou komunikaci a kancelářskou práci;
    • přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě;
    • uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako místo svého podnikání;
    • Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
    • nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
    • držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem;
    • kouřit; to neplatí v případě prostor vyhrazených ke kouření a viditelně označených příslušným symbolem;
    • používat otevřený oheň;
    • užívat veřejně dostupného připojení k veřejné datové síti internet v prostorách hotelu ke sdílení, stahovaní, anebo jiné distribuci či dispozici, závadný obsah, software anebo jiná data, která by mohla narušit integritu datové sítě, anebo její výkon.
  • Všobecné podmínky

21.1. Ubytovatel Vám zašle korespondenci v digitální podobě, pakliže se neprokáže, že taková komunikace možná není.

22.2. Ubytovatel neodpovídá za očividné tiskové a větné chyby.

22.3. S těmito VOP se stávají všechna předchozí uveřejnění neplatnými.

22.4. Ubytovatel neprovozuje cestovní kancelář, zajištuje pouze krátkodobé ubytovaní a doprovodné služby. Veškeré nároky vyplývající z ostatních závazků, zejména smluv o zájezdu je třeba uplatnit u jejich pořadatele.

Tento dokument je platný a účinný od 1.1.2022 a může být kdykoli aktualizován, přičemž uživatel je povinen se řídit takto aktualizovanými podmínkami.